Ціну уточнюйте
Мінімальна сума замовлення на сайті — 300 грн
Двопаливні пальники
ДВУХСТУПОВАНІ ПРОГРЕСИВНІ АБО МОДУЛЯЦІЙНІ С ЗНИЖНІ ВИБРОСИМИ ОКСИДІВ АЗОТА
Серію RLS/E - EV MX(C13)
Артикул |
Найменування |
Потужність кВт |
3898520 |
RLS 300/E MX |
600/1250-3550 |
3898622 |
RLS 400/E MX |
800/1800 - 4300 |
3899622 |
RLS 500/E MX |
1120/2500- 5050 |
20031882 |
RLS 650/E MX |
1430/3000 - 6550 |
3911122 |
RLS 800/E MX |
1750/3500 — 8000 |
20057529 |
RLS 1000/E C13 |
1200/3750 - 10600 |
20057530 |
RLS 1200/E C13 |
1500/5500 - 11500 |
20022571 |
RLS 300/EV MX |
600/1250-3550 |
20022570 |
RLS 400/EV MX |
800/1800 - 4300 |
20005681 |
RLS 500/EV MX |
1120/2500- 5050 |
20026959 |
RLS 650/EV MX |
1430/3000 - 6550 |
20011318 |
RLS 800/EV MX |
1750/3500 — 8000 |
20051416 |
RLS 1000/EV C13 |
1200/3750 - 10600 |
20047475 |
RLS 1200/EV C13 |
1500/5500 - 11500 |
Функціональні характеристики
- настроювання й обслуговування пальника без зняття з теплогенератора;
- наявність керованого сервоприводом повітряної заслінки, що закривається під час вимкнення пальника (запобігає втраті тепла через димохід теплогенератора);
- наявність газової дросельної заслінки керованим сервоприводом (дає змогу використовувати з пальником одноступеневу газову рампу)
— наявність контролера горіння спрощує процес настроювання пальника, забезпечує стабільність встановлених регулювань і дає змогу уникнути механічного гістерезису (запаздування), властивого традиційним механічним системам регулювання.
- знижений, як порівняти з аналогічними пальниками, рівень шуму (нижий за 85 дБ)
- наявність рухомої підпірної шайби (забезпечує оптимальне змішування газу та повітря у всьому діапазоні роботи пальника);
— наявність знімної панелі керування з можливістю під'єднання до портативного комп'ютера або системи керування будівлею, за допомогою якої здійснюється настроювання, керування й діагностика пальника.
— можливість використання пальника як у прогресивному, так і модуляційному режимі роботи (за наявності модулятора для RLS/E).
— можливість під'єднання до пальника додаткових пристроїв, що підвищують ефективність горіння (частотний регулятор двигуна вентилятора, датчик Про 2 в димових газах) (для RLS/EV).
Технічні характеристики
Модель |
300/Е МХ |
400/Е МХ |
500/Е МХ |
650/Е МХ |
800/Е МХ |
1000/Е С13 |
1200/Е С13 |
||
Тип регулювання |
двоступеневий прогресивний або модуляційний |
||||||||
Діапазон модуляції за максимальної потужності |
1 - 4 |
||||||||
Потужність |
кВт |
600/1250- 3550 |
800/1800- 4300 |
1120/2500- 5050 |
1430/3000 -6550 |
1750/3500- 8000 |
1200/3750 -10600 |
1500/5500 -11500 |
|
Робоча температура |
°С хв/макс |
0 / 60 |
|||||||
Низька теплотворна здатність дизельного палива |
кВтч/кг |
11,86 |
|||||||
В'язкість дизельного палива |
мм 2 /с |
4-6 (за 20 0 С) |
|||||||
Витрата дизельного палива |
кг/год |
50/105- 299 |
68/152- 363 |
95/211- 425 |
121/253 - 552 |
148/295- 674 |
100/315- 867 |
171/462- 942 |
|
Тип паливного насоса |
ТА 4 |
ТА 5 |
VBHRG |
VBHGRP |
|||||
Продуктивність паливного насоса |
кг/год |
560 (16,5 бара) |
1400 (30 барів) |
1826 (30 бар) |
|||||
Тиск розпилення |
бар |
20-22 |
18 |
||||||
Максимальна температура дизельного палива |
°С |
50 |
|||||||
Кількість форсунок |
1 |
||||||||
Низька теплотворна здатність газу |
кВтч/нм 3 |
10 |
|||||||
Щільність газу |
кг/нм 3 |
0,71 |
|||||||
Витрата газу |
нм 3 /год |
60/125-355 |
80/180-430 |
112/250- 505 |
143/300- 655 |
175/350- 800 |
120/375- 1060 |
150/550- 1150 |
|
Вентилятор |
Тип |
Ц |
єнтробежний з S-подібними лопатями |
||||||
Макс. температура повітря |
°С |
60 |
|||||||
Електроживлення |
Фази/Гц/В |
3N/50/230-400 (±10%) |
|||||||
Допоміжні електроживлення |
Фази/Гц/В |
1/50/230 (±10%) |
|||||||
Автомат горіння |
Тип |
ст. у LMW 51 |
|||||||
Загальна електрична потужність газ (дизельне паливо) |
кВт |
6 (7,9) |
10 (11,9) |
15,2 (17,1) |
19,5 (23,5) |
24 (26) |
24 (26) |
27 (31) |
|
Ступінь захисту |
ІР |
54 |
|||||||
Потужність електродвигуна насоса |
кВт |
1,5 |
2,2 |
4 |
|||||
Номінальний струм двигуна насоса |
А |
3,7 |
9,3-5,4 |
8,2 |
|||||
Пусковий струм двигуна насоса |
А |
6,4 |
|||||||
Ступінь захисту двигуна насоса |
ІР |
54 |
|||||||
Потужність електродвигуна вентилятора |
кВт |
4,5 |
7,5 |
12 |
18,4 |
21 |
22 |
25 |
|
Номінальний струм двигуна вентилятора |
А |
15,8-9,1 |
16-9 |
23-13,2 |
35-20,5 |
40 - 23 |
38-22 |
44-26 |
|
Ступінь захисту двигуна вентилятора |
ІР |
55 |
|||||||
Трансформатор розпалювання |
V1-V2 |
230 В - 2х5 кВ |
230 В - 1х5 кВ ⁇ 230 В - 1х8 кВ |
||||||
І1-І2 |
1,9А - 35 мА |
1А - 20 мА |
|||||||
Звуковий тиск |
дБ( А) |
83 | 85,3 | 86,5 |
80,1 | 89,6 | 85,4 | 84,4 |
||||||
Діз. паливо |
Викидання СО |
мг/кВтч |
<10 |
||||||
Сажове число |
No по Бахараху |
<2 |
|||||||
Викидання СхНу |
мг/кВтч |
<2 |
|||||||
Викидання NОх |
мг/кВтч |
<185 (2 клас за ЕN267) |
1 або 2 клас по EN 267 |
<250 (1 клас по EN267) |
|||||
ГАЗ |
Викидання СО |
мг/кВтч |
<10 |
||||||
Викидання NO х |
мг/кВтч |
<80 (3 клас по EN676) |
Основні | |
---|---|
Регулювання | Двоступеневе |