Ціну уточнюйте
Мінімальна сума замовлення на сайті — 300 грн
Двопаливні пальники (газ-дизельне паливо)
ДВУХСТЕПІЧНІ
Серію RLS
Артикул |
Найменування |
Потужність кВт |
3483200 |
RLS 28 t.c. |
100/163 - 325 |
20052632 |
RLS 28 t.l. |
100/163 - 325 |
3484100 |
RLS 38 t.c. |
116/232 - 442 |
20052633 |
RLS 38 t.l. |
116/232 - 442 |
3484600 |
RLS 50 t.c. |
145/290 - 581 |
20052634 |
RLS 50 t.l. |
145/290 - 581 |
3485000 |
RLS 70 t.c. |
232/465 - 814 |
20052635 |
RLS 70 t.l. |
232/465 - 814 |
3485200 |
RLS 100 t.c. |
349/698 - 1163 |
20052636 |
RLS 100 t.l. |
349/698 - 1163 |
3485400 |
RLS 130 t.c. |
465/930 - 1395 |
20052638 |
RLS 130 t.l. |
465/930 - 1395 |
Комбіновані двоступеневі пальники серії RLS розроблені для використання в теплогенераторах різного призначення середньої потужності. Пальники можуть постачатися як із подовженою головкою (t.l.), так і зі стандартною (t.с.).Ета серія пальників містить шість типорозмірів потужністю від 100 до 1395 кВт.
Функціональні характеристики
- фронтальний доступ до всіх вузлів пальника;
- настроювання пальника без зняття з теплогенератора;
- паливний насос має власний електропривод;
- наявність повітряної заслінки, що закривається під час вимкнення пальника (запобігає втраті тепла через димохід теплогенератора);
- вентилятор пальника зі спеціальною формою лопатей (занижений рівень шуму)
Технічні характеристики |
||||||||||
Модель |
RLS28 RLS38 RLS50 RLS70 RLS100 RLS130 |
|||||||||
Тип регулювання |
Двоступеневий |
|||||||||
Серводвигун |
тип |
LKS210 – 08 _ LKS210 – 10 |
||||||||
Час роботи |
з |
5 |
||||||||
Потужність |
кВт |
100/163-325 |
116/232-442 |
145/290-581 |
232/465-814 |
349/698-1163 |
465/930-1395 |
|||
Мкал/год |
80/140-303 |
100/200-380 |
125/249-500 |
200/400-700 |
300/600-1000 |
400/800-1200 |
||||
Робоча температура |
°С хв/макс |
0 / 40 |
||||||||
Дизельне паливо |
Низька теплотворна здатність |
кВт-год./кг |
11,8 |
|||||||
В'язкість за 20 °C |
мм 2 /с (сСт) |
4 - 6 |
||||||||
Расход |
кг/год |
8/14-28 | 10/20-37 | 12/25-49 | 20/39-69 | 30/59-99 | 39/79-118 |
||||||||
Максимальна температура |
°С |
60 |
||||||||
Насос |
Тип |
AL 65 В |
AJ 6СС |
|||||||
продуктивність |
кг/год за 12 барів |
63 (при 15 барів) |
134 (за 20 барів) |
|||||||
Тиск розпилення |
бар |
12 |
||||||||
Кількість форсунок |
2 |
|||||||||
Низька теплотворна здатність газу |
кВт-год/нм 3 |
10 |
||||||||
Щільність природного газу |
кг/нм 3 |
0,71 |
||||||||
Витрата природного газу |
нм 3 /год |
10/16-32,5 | 12/23-44 14,5/29-58 23/46,5-81 | 35/70-116 | 46,5/93-139,5 |
||||||||
Вентилятор |
Тип |
Відцентровий з S-подібними лопатями |
||||||||
Температура повітря |
Макс. °С |
60 |
||||||||
Електроживлення |
Фази/Гц/В |
1/50/230 (±10%) І 3N/50/230-400 (±10%) |
||||||||
Допоміжні електроживлення |
Фази/Гц/В |
1/50/230 (±10%) |
||||||||
Автомат горіння |
Тип |
LFL 1.333 |
||||||||
Загальна електрична потужність |
кВт |
0,53 |
0,76 |
0,91 |
1,8 |
2,2 |
3 |
|||
Допоміжна електрична потужність |
кВт |
0,19 |
0,25 |
0,17 |
0,33 |
0,33 |
0,43 |
|||
Ступінь захисту |
ІР |
44 |
||||||||
Потужність двигуна вентилятора |
кВт |
0,25 |
0,42 |
0,65 |
1,1 |
1,5 |
2,2 |
|||
Номінальний струм двигуна вентилятора |
А |
2,1 |
2,9 |
3-1,7 |
4,8 - 2,8 |
5,9 - 3,4 |
8,8 - 5,1 |
|||
Пусковий струм двигуна вентилятора |
А |
4,8 |
11 |
13,8-8 |
22,6 - 13,2 |
29,5 - 17 |
52,8 - 30,6 |
|||
Ступінь захисту двигуна вентилятора |
ІР |
44 |
55 |
54 |
||||||
Потужність електродвигуна насоса |
кВт |
0,09 |
0,37 |
|||||||
Номінальний струм двигуна насоса |
А |
0,8 |
2,4 |
|||||||
Ступінь захисту двигуна насоса |
ІР |
44 |
||||||||
Трансформатор розпалювання |
VI-V2 |
230 В - 2х5 кВ |
||||||||
І1-І2 |
1,9 А - 30 мА |
|||||||||
Робота |
переривчаста (кожні 24 години принаймні одна зупинка) |
|||||||||
Звуковий тиск |
дБ( А) |
68 70 72 74 77,5 80 |
||||||||
Дизельне паливо |
Викидання СО |
мг/кВт-год |
<20 |
|||||||
Сажове число |
No по Бахараху |
<1 |
||||||||
Викидання С у Ну |
мг/кВт-год |
<10 |
||||||||
Викидання NОх |
мг/кВт-год |
<190 |
||||||||
Газ |
Викидання СО |
мг/кВт-год |
<15 |
|||||||
Викидання NОх |
мг/кВт-год |
<80 |
Основні | |
---|---|
Види рідкого палива | Дизельне |
Регулювання | Двоступеневе |